نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

سنگ بناي مخابرات استان از اول درست نهاده شده است

یزدفردا "حجه الاسلام والمسلمين صدوقي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، در جمع مديران شركت مخابرات استان يزد با اشاره به عملكرد خوب مخابرات در توسعه شبكه هاي مخابراتي در سراسر استان گفت: عملكرد خوب اين شركت بيانگر اين امراست كه سنگ بناي آن از اول درست نهاده شده است و آن شركت از ابتدا، داراي برنامه ريزي مدون و حساب شده بوده است .

امام جمعه يزد از ديدار همه ساله مديران مخابرات استان درهفته ارتباطات ابراز خرسندي كرد و شعار امسال اتحاديه جهاني مخابرات كه درآن به زندگي بهتر روستائيان با استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات پرداخته شده است را در صورت محقق شدن بسيار مهم و اثر گذار دانست.

نماينده ولي فقيه در استان در پايان ضمن تقدير و تشكر از مديرعامل و تمامي تلاشگران مخابرات استان ، اظهار اميدواري كرد كه مسئولان اين شركت با برنامه ريزي، خدمات مخابراتي را در روستاهاي استان توسعه دهند تا ضمن حفظ روستاها، از مهاجرت روستائيان به شهر جلوگيري شود.

در ابتداي ديدار مسئولان شركت مخابرات استان با نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد، مقوم مديرعامل اين شركت، حجه الاسلام والمسلمين صدوقي را در جريان آخرين وضعيت و عملكرد شركت مخابرات استان قرار داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا